.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حبس زدایی از سیاست‌های دستگاه قضایی است
رییس کل دادگستری مازندران گفت:حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری از سیاست‌های دستگاه قضایی است.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رییس کل دادگستری مازندران در بازدید از زندان قائمشهر، گفت: حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری از سیاست‌های دستگاه قضایی و تاکیدات مقام معظم رهبری است.

 

او  افزود: قضات در مراحل مختلف ضمن تناسب قرار‌های تأمین با جرم ارتکابی حتی الامکان از قرار‌های مناسب استفاده کرده و احکام ارفاقی قانونی از جمله مجازات‌های جایگزین حبس رادر اولویت خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اکبری گفت: دادگستری استان خود را مکلف به اجرای سیاست‌ها و دستورالعمل‌های قوه قضاییه می‌داند و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، پابند الکترونیکی، دیدار مستمر و منظم با زندانیان جهت حل مشکلات زندانیان و همچنین استفاده از ارفاقات قانونی برای کاهش جمعیت کیفری را در دستور کار قرار داده است.

 

عالی‌ترین مقام قضایی استان با بیان اینکه زندان محل نگهداری سارقین و مجرمین جرائم خشن و خطرناک است و نه مجرمین غیرعمد، افزود:هدف ما این است با اجرای طرح غربالگری زندانیان که هم اکنون در روز‌های پایانی اجرای آن هستیم و همچنین بازدید‌های مستمر و هدفمند، هیچ زندانی بلاتکلیفی در زندان‌های استان نداشته باشیم.

 

رییس کل دادگستری مازندران با حضور در جمع مددجویان به مشکلات قضایی زندانیان رسیدگی و از نزدیک از روند پرونده‌های آن‌ها با خبر شده و دستورات لازم را در جهت تسریع حل مشکلات آن‌ها صادر کرد.

 

 

مدیر کل زندان‌های مازندران هم حضور رئیس کل دادگستری مازندران و هیئت همراه در زندان را فرصتی مناسب برای مددجویان در جهت رفع مشکلات قضایی آنان دانست و گفت: حضور رئیس کل دادگستری و معاونت قضایی دادگستری و همچنین هیئت همراه باعث دلگرمی مددجویان و کارکنان زندان است چرا که مددجویان در می‌یابند که دستگاه قضا در همه حال در جهت رفع مشکلات آنان آماده و پیشگام است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.